Social Media

Jak social media mogą Ci pomóc w kreowaniu wizerunku Twojej firmy

Media społecznościowe mają dzisiaj moc kształtowania masowej świadomości, ciekawy mem czy szokująca informacja potrafią się rozprzestrzenić z prędkością światła. Warto korzystać z tej nowej przestrzeni do komunikacji i używać jej do zintegrowanych działań marketingowych. Jak to zrobić właściwie? Mamy na to sprawdzone sposoby!

Współcześni odbiorcy mediów domagają się ciągle nowych treści, w telewizji tę potrzebę zaspokajają seriale, serwisy informacyjne czy kolejne odcinki popularnych produkcji, w Internecie rolę dostarczania newsów przejęły social media.

Dlatego

twój marketing w social media powinien się skupić przede wszystkim na tworzeniu nowych treści, które przykują uwagę użytkowników, skłonią ich do dyskusji, zaciekawią, sprawią, że odwiedzą twoją stronę www lub po prostu polecą jakiś twój sprawdzony produkt – często nawet nie wiedząc, że właśnie to zrobili :) Facebook jako jedyne medium daje możliwość tworzenia reklam, które reklamami nie są, Jan Kowalski lubi firmę xxxx ile razy zdarzyło się wam widzieć taki news?

Choć nadal największą popularnością cieszy się w Polsce Facebook, to można również zauważyć wzrost zainteresowania innymi kanałami społecznościowymi takimi jak Google+ czy Twitter. Złą taktyką wielu firm jest powielanie tych samych treści na różnych kanałach promocyjnych, należy pamiętać, że do każdego kanału warto mieć odrębną strategię, ściśle dopasowaną do charakteru danego medium.

 

CZYM CHARAKTERYZUJĄ SIĘ NAJPOPULARNIEJSZE SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Facebook

    to serwis społecznościowy w ramach którego użytkownicy mogą zawierać nowe znajomości, dzielić się zdjęciami, wymieniać opinie i myśli, oraz korzystać z gotowych aplikacji. W marketingu internetowym Facebook to przede wszystkim interaktywny newsletter i tak powinniśmy go traktować, jak elektroniczną formę biuletynu. Jest to dobre medium do dawania informacji o marce.

    Na Facebooku istnieje rozgraniczenie między kontami prywatnych użytkowników, a stronami firmowymi tzw. FanPage. Ze względu na swój charter serwisu społecznościowego medium to ma służyć głównie prywatnym użytkownikom, a nie firmom. Dlatego konta prywatne mają więcej przywilejów niż konta firmowe - na firmowym FanPage-u nie można np. wysyłać wiadomości do poszczególnych fanów – istnieje jedynie możliwość odpowiadania na ich zapytania. Nie jest to jednak ograniczenie tak uciążliwe jak z początku mogłoby się wydawać. Jeśli już na samym początku istnienia naszego firmowego FanPage-a dobrze przemyślimy strategię naszego działania i właściwie wykorzystamy możliwości jakie daje nam Facebook min. możliwość tworzenia reklam, które „nie są oczywistymi reklamami” możemy w pozytywny sposób rozbudzać świadomość naszej marki.

  • Twitter

    to głównie medium opierające się na dialogu, jest to pewnego rodzaju blog. Inaczej niż Facebook kanał ten pozwala na nawiązanie głębszej relacji z fanami, nie rozdziela kont prywatnych od firmowych. Jego największym ograniczeniem jest umieszczanie jedynie krótkich notek do 140 znaków, za to można je publikować na wiele sposobów, z telefonu za pomocą SMS-a, czy bezpośrednio po zalogowaniu się. Daje to możliwość stałego kontaktu z fanami którzy na bieżąco mogą śledzić wszystkie ważne wydarzenia z życia Twojej firmy.

  • Google+

    to kanał pozwalający na łączenie wielu różnych usług oferowanych przez Google, min. bardzo popularnej poczty Gmail, Google Analitycs, czy Picasa Web. Nie posiada takich ograniczeń jak Edge Rank na Facebooku, pozwala na swobodny dialog, ma również dodatkowy kanał do rozmów tzw. hangout - video spotkania.

Jak sam widzisz te wszystkie media mają nieco odmienny charakter i warto korzystać z nich w określony sposób z jasno rozpisaną taktyką działania. Niewątpliwie każde z nich daje możliwość na lepsze i głębsze nawiązanie relacji z klientami. Daj się im poznać od jak najlepszej strony, a na pewno pozytywnie to odwzajemnią!

Nasza firma specjalizuje się przede wszystkim w doradztwie z zakresu prowadzenia firmowych FanPage-ów na Facebook-u.

Służymy pomocą w wymyślaniu odpowiedniej nazwy FanPage-a, pomożemy w stworzeniu spójnej i zintegrowanej z Twoim serwisem internetowym grafiki topu, możemy również napisać specjalnie dla Ciebie dopasowaną i skuteczną strategię działania. Taka przygotowana przez nas rozpiska oprócz rad dotyczących konkretnej firmy, zawsze zawiera min. sposoby na promowanie strony na Facebooku, jak ciekawie pisać na FB, jakie informacje warto tam zamieszczać, promowanie Facebooka w innych kanałach marketingowych, sposoby na pozyskiwanie nowych fanów, co publikować i kiedy, w jaki sposób skłaniać fanów do dyskusji, jak ich angażować, itp..

Dzięki naszemu doświadczeniu zbudujesz głębszą, trwalszą relację z klientami i dasz się jeszcze bardziej polubić :)

Serdecznie zachęcamy do współpracy :)

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

1 5
Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Dane kontaktowe
Powrót
Dalej
Wybierz jakie usługi Cię interesują
Strona www / RWD
Portal internetowy
Blog
Sklep internetowy
Pozycjonowanie SEO / SEM
Marketing internetowy
Obsługa firmowego fanpage'a
Inne
Powrót
Dalej
Informacje dodatkowe
Dołącz plik +
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.