Zadbamy o Twoją stronę www, jak o swój własny ogródek.
#STIGA

Stiga
sample-img-project-description.png
Nowoczesna grafika, przejrzyste menu, UX/UI
W jaki sposób odświeżyliśmy firmową stronę oraz sklep znanego producenta sprzętu ogrodniczego?
www.stiga.pl

Każdy z nas, kto posiada choćby skrawek zieleni przy domu czy mieszkaniu, z pewnością słyszał o firmie Stiga. My znamy ją bardzo dobrze, gdyż jest naszym wieloletnim Klientem. Dlatego tworzenie koncepcji nowej strony firmowej połączonej ze sklepem internetowym od początku przebiegała w atmosferze współpracy i wzajemnej pomocy.

Poprzednia wersja strony Stigi (notabene tworzona także przez nas) stanowiła dobre podwaliny pod swoją nową, świeżą i współczesną wersję. Jeśli dodamy do tego pasję naszych programistów do dbania o swoje ogródki (tak, tak, najlepsze projekty, grafiki i kody powstają w wypielęgnowanych ogrodach!), całość skazana była... na sukces.

Dużym wyzwaniem w odświeżeniu strony Stigi było umieszczenie bardzo dużej ilości treści oraz produktów na stronie w taki sposób, aby całość tworzyła jeden, spójny i czytelny dla odbiorcy produkt. Dlatego nasz zespół UX/UI wnikliwie analizował każdą opcję, aby w rezultacie zapewnić Internautom maksimum wygody przy korzystaniu z serwisu .

Nasi graficy zachowali kolorystykę oraz styl, który zaprawionym w ogrodowych bojach miłośnikom zieleni jednoznacznie kojarzy się z naszym Klientem oraz jego produktami. Dzięki temu marka Stiga pozostanie rozpoznawalna, co z pewnością wpłynie na wzrost konwersji strony, a tym samym  zwiększenie liczby klientów i rozwój firmy.

details
Colors
font.png
Typography
Screens
experience
Rozbudowany koszyk e-sklepu
Cross- i up-selling, czyli sprzedawać więcej

W tworzeniu skutecznego sklepu internetowego, najważniejszą kwestią jest wyprzedzenie kolejnych kroków (i myśli) kupującego. Dlatego koszyk w e-sklepie Stigi stworzony jest w sposób, który nie tylko pozwala klientowi na zakup potrzebnego mu sprzętu, ale także utwierdzeniu w słuszności jego wyboru.

Zwiększeniu sprzedaży - co jest jednym z głównych założeń naszego Klienta - służą zastosowane na stronie techniki cross-selling (czyli sprzedaż produktów uzupełniających) oraz up-selling (to znaczy sprzedaż produktu droższego, ale wyższej klasy i o lepszych parametrach).

st1.jpg
st2.jpg

Pracownicy Iguany doskonale odgadywali nasze potrzeby, prezentując rozwiązania funkcjonalne, nowoczesne i przyjazne dla użytkownika.

Łukasz Grzankowski, Stiga

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Wybierz jaka usługa Cię interesuje
Strona internetowa
Portal internetowy
Sklep internetowy
Aplikacja webowa
Pozycjonowanie
Powrót
Dalej
Strona internetowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Portal internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Sklep internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Aplikacja webowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Pozycjonowanie
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Dane kontaktowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.