strony-dla-developerow.jpg

Strona www dla deweloperów

Żyjemy w czasach, w których nowych stron internetowych przybywa tak samo szybko, jak nowych domów, szeregowców czy osiedli mieszkaniowych. Dlatego dobra strona www dla deweloperów jest na wagę złota – to dzięki niej klienci mogą znaleźć wymarzone miejsce do życia, a deweloperzy mają szansę rozwijać swój biznes na większą skalę. Poniżej przedstawimy kilka aspektów, dzięki którym strona www dla deweloperów będzie przynosiła realne zyski w postaci zadowolonych klientów:

Domena  dla dewelopera – właściwa nazwa podstawą promocji inwestycji

  • DOMENA – rzecz oczywista, a jednak często nieprzemyślana. Domena jest przeważnie pierwszą rzeczą, która decyduje o ilości odwiedzających Twoją stronę. Rzeczą jasną jest, iż domena musi odnosić się do nazwy Twojej firmy bądź do Twojego “produktu”, czyli mieszkania/ szeregowca/ domu/ osiedla itp. Najlepiej, żeby domena łączyła te dwie nazwy. Istnieje mnogość opcji utworzenia atrakcyjnej nazwy Twojej strony www. Istnieją jednak uniwersalne wytyczne mówiące o efektywności domeny:
    • minimalna ilość myślników, podkreśleń czy innych znaków – łatwo się pogubić i zapomnieć adres takiej strony internetowej;
    • zapis adresu taki sam jak wymowa – dla niektórych obcojęzyczne nazwy mogą brzmieć atrakcyjniej, jednak gdy przychodzi do przedyktowania nazwy bądź jej prawidłowej wymowy, pojawiają się trudności. A jeśli potencjalny klient chciałby odwiedzić Twoją stronę i nie może jej odnaleźć – rezygnuje!;
    • krótka, łatwa w zapamiętaniu nazwa – nawet jeśli zadbasz o brak myślników i polską nazwę domeny, nie zapominaj o jej długości i poziomie skomplikowania. 2, 3 słowa w domenie w zupełności wystarczą, aby z łatwością je zapamiętać. Jest to istotne zwłaszcza w sytuacjach, gdy np. reklamujesz się w radio czy w telewizji.

Dobra strona www dla dewelopera podstawą skutecznego marketingu

  • WYGLĄD STRONY – obecnie konkurencja na rynku mieszkaniowym jest na tyle duża, iż w zdobyciu klienta liczy się każdy aspekt – a wygląd strony internetowej jest bardzo istotnym aspektem. Wielu ludzi właśnie na podstawie designu www decyduje się, czy poczytać więcej, czy opuścić stronę. O gustach co prawda się nie dyskutuje, jednak wiadomym jest, iż atrakcyjna wizualnie strona musi być przede wszystkim przejrzysta, profesjonalna, a zarazem “otwarta” na użytkownika. Musi łączyć solidność i precyzję z zaufaniem i dostępnością – tak samo, jak łączą to oferowane przez dewelopera miejsca do zamieszkania. Przy okazji efektywna strona www musi nadążać za aktualnymi trendami w grafice. Dzięki temu pokazujesz, że jesteś na bieżąco z potrzebami potencjalnych klientów, co czyni Twoją ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną.

strony-dla-deweloperow.jpg

Treści na stronie jako podstawa komunikacji na stronie dewelopera

  • AKTUALNE TREŚCI I POPRAWNOŚĆ JĘZYKOWA – ten punkt wiąże się bezpośrednio z poprzednim punktem – na pierwszy rzut oka większość przeglądających stronę nie zauważy być może literówek, błędów stylistycznych czy (o zgrozo) ortograficznych, jednak wydaje się oczywistym, iż profesjonalna strona internetowa po prostu nie może zawierać tego typu przeoczeń! Dlatego pisanie wszelkich tekstów czy artykułów zlecaj zaufanym, poleconym osobom i zawsze sprawdzaj efekt końcowy. Ponadto, dbaj o uaktualnianie treści znajdujących się na stronie, zarówno tych związanych np. ze sprzedażą mieszkań, jak i tych dotyczących aktualnych promocji, ofert, MDM, ofert kredytowych itp. Nie wygląda to dobrze, gdy na swojej stronie masz jakąś informację, która okazuje się nieaktualną po rozmowie telefonicznej.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

 

Masz pomysł na swoją nową stronę www bądź chcesz zaktualizować już istniejącą? Zależy Ci na szybkiej informacji, na jakie koszty musisz się przygotować? Kliknij TUTAJ i dowiedz się, ile kosztuje strona internetowa, o jakiej marzysz!

Mobilna strona www dla dewelopera jako gwarancja szybkiej sprzedaży mieszkań lub domów

  • RWD ORAZ POPRAWNE WYŚWIETLANIE – to absolutny must have każdej strony internetowej. RWD (z ang. Responsive Web Design) oznacza dostosowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, a więc tabletach czy smartphonach, których używanie do surfowania w sieci sukcesywnie wypiera korzystanie z tradycyjnych komputerów. Jeśli chcesz być obecny w Internecie, RWD to obowiązek. Profesjonalne agencje interaktywne (jaką z pewnością jest Iguana Studio) dbają także o poprawne wyświetlanie każdej tworzonej strony www na różnych wyszukiwarkach, jednak dla pewności otwórz ją w wielu wyszukiwarkach (Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari) i sprawdź, czy wszystkie grafiki, funkcjonalności i treści wyświetlają się poprawnie.

www-dla-developera.jpg

Strona dla dewelopera przyjazna dla wyszukiwarek pod kątem SEO

  • SEO I DOSTOSOWANIE DO WYMAGAŃ WYSZUKIWAREK – SEO, czyli kilka słów o pozycjonowaniu. Nie chodzi tu o epatowanie słowami – kluczami w każdym miejscu na stronie oraz tworzeniu bezsensownych tekstów pod pozycjonowanie. Mowa tu o umiejętnym wykorzystaniu możliwości, jakie daje SEO. Lepiej ustalić kilka fraz głównych i wokół nich budować treści na swojej stronie niż powodować sztuczny ruch, napędzany milionem fraz. To bardzo skutecznie odstrasza potencjalnych klientów. Zadbaj więc o to, aby Twoje teksty i artykuły brzmiały naturalnie i odnosiły się do głównego tematu, biorąc pod uwagę frazy kluczowe, jednak w nienachalny sposób. Ponadto zwróć uwagę na promocję i widoczność swojej strony w wyszukiwarce. Statystycznie najwięcej wejść odnotowuje pierwszych 5 wyników w wyszukiwarce. Spraw, żeby to właśnie Twoja strona znalazła się w tej czołówce! Takie zadanie możesz zlecić firmie zewnętrznej – wiele z nich specjalizuje się w pozycjonowaniu.

Wyszukiwarka mieszkań́ na stronie dewelopera wraz z planem inwestycji

  • ZAKŁADKA “INWESTYCJE” – jest to jedna z najmniej docenianych opcji na stronach deweloperskich. A przecież można tu zawrzeć tyle ciekawych informacji, które zachęcą odwiedzających do kontaktu właśnie z Tobą! Pomijając wizualizacje i realne zdjęcia inwestycji, możesz tu także dodać informację o historii danego miejsca, o zabytkach znajdujących się w bliskiej odległości, kilka faktów historycznych na temat miejsca, w którym budujesz kolejne mieszkania… Wielu ludzi bardzo lubi wiedzieć, co znajdowało się w miejscu ich potencjalnego domu. Ponadto możesz wykazać się i pochwalić standardami swojego wykonania – wstawiać zdjęcia z każdego etapu budowy, pisać jakich materiałów używano, możesz pokusić się o krótkie wywiady z pracownikami, kierownikiem budowy itp. Taka zakładka to także idealne miejsce na umieszczenie artykułów tematycznych – począwszy od wyboru okien, na dekorowaniu ogrodu skończywszy. Twoi potencjalni klienci będą zachwyceni!

strony-developerow-inwestycje.jpg

  • ZAKŁADKA “KONTAKT” – jeśli stosujesz wszystkie powyższe wytyczne, zapewne odwiedzający Twoja stronę przestudiuje ją dokładniej. Zadbaj o to, by umożliwić potencjalnemu klientowi łatwy, szybki i bezproblemowy kontakt z Tobą. Dlatego zakładka “Kontakt” powinna:
    • być przejrzysta – dane kontaktowe, adresy mailowe czy telefony muszą być widoczne i nie mogą ginąć wśród innej, niepotrzebnej treści;
    • zawierać mapę dojazdu – nie musimy chyba wyjaśniać tego podpunktu?;
    • posiadać przejrzysty i czytelny formularz kontaktowy, umożliwiający odwiedzającemu na szybki i bezproblemowy kontakt z Tobą;
    • musi zawierać zarówno adres inwestycji, jak i dane firmy – buduje to pozytywne skojarzenia, że nie jesteś firmą – widmo.
  • ZAKŁADKA “O NAS” – często traktowana po macoszemu, gdyż wydaje się, że klienta nie interesują osoby, a konkretne budynki czy osiedla. Nic bardziej mylnego! Internauci czytają takie informacje i zależy im na tym, aby były one ciekawe, niesztampowe i zachęcające do kontaktu. Przede wszystkim pochwal się tu dotychczasowymi osiągnięciami (bez samouwielbiających tekstów – niech sukcesy mówią same za siebie), rozwojem firmy oraz pracownikami. Dobrym pomysłem jest krótki opis każdego pracownika wraz ze zdjęciem. Pamiętaj jednak o tym, że nie może być to zdjęcie paszportowe (tylko bardziej naturalne, budzące przyjazne skojarzenia), a notatka nie powinna zawierać informacji o ukończonych szkołach czy kursach, tylko powinna ukazywać zainteresowania pracowników i zakres ich obowiązków w Twojej firmie. W ten sposób budujesz zaufanie do swojej marki, pokazujesz, że faktycznie istniejesz i jesteś otwarty na współpracę. Jeśli dobrze czujesz się przed kamerami, rozważ nagranie kilkunastosekundowego video w atrakcyjnej scenerii – najlepiej zbudowanego przez siebie mieszkania/ osiedla – w którym przedstawisz się i powiesz kilka słów na temat swojej firmy.

Strona www dla deweloperów to nie lada wyzwanie dla twórców stron internetowych. Jednak dobrze wykonany projekt to dziesiątki nowych, potencjalnych klientów szukających kontaktu z Tobą. Nie zawiedź ich :)

Zobacz nasze ostatnie realizacje Stron dla Deweloperów

bialka (2).jpg park-zagorski (3).jpg projekt-staromiejski (1).jpg
SKUTECZNE STRONY WWW

Chciałbyś się dowiedzieć jak możemy pomóc Twojej firmie w osiągnięciu sukcesu?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

1 5
Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Dane kontaktowe
Powrót
Dalej
Wybierz jakie usługi Cię interesują
Strona www / RWD
Portal internetowy
Blog
Sklep internetowy
Pozycjonowanie SEO / SEM
Marketing internetowy
Obsługa firmowego fanpage'a
Inne
Powrót
Dalej
Informacje dodatkowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.