laptop-2557572_1920.jpg

Ile kosztuje strona internetowa – mamy odpowiedź!

Planujesz rozkręcić swój biznes – masz dobry produkt/ markę, kapitał początkowy, realny biznesplan, chęć i zapał do działania – nic, tylko rozpocząć! Ale… brakuje nam jednego bardzo ważnego, wręcz niezbędnego elementu każdego profesjonalnego, przemyślanego i przynoszącego sukcesy biznesu – strony www. No dobrze, skoro wiemy już, że potrzebujesz skrojonej na miarę strony www, zastanawiasz się na pewno, ile kosztuje tworzenie portalu internetowego lub strony internetowej – takiej, która będzie spełniała swoje zadanie – czyli będzie generowała jeszcze większe zyski dla Twojego biznesu.

Ile kosztuje zrobienie strony internetowej?

Tak naprawdę pytanie o koszt stworzenia strony internetowej bez skonkretyzowanych wytycznych, to jak pytanie o koszt sukienki – nie znamy rozmiaru, koloru, fasonu, materiału, osoby jej noszącej… Jednak profesjonaliści w swojej dziedzinie – w tym przypadku agencje interaktywne, które na co dzień tworzą strony www – będą w stanie oszacować ‚widełki’ kosztów Twojej strony internetowej.

Ostateczny koszt strony internetowej jest wypadkową wielu czynników, które postaramy się pokrótce opisać w poniższym tekście. Zacznijmy od początku…

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

 

Masz pomysł na swoją nową stronę www bądź chcesz zaktualizować już istniejącą? Zależy Ci na szybkiej informacji, na jakie koszty musisz się przygotować? Kliknij TUTAJ i dowiedz się, ile kosztuje strona internetowa, o jakiej marzysz!

Ile kosztuje strona internetowa – krok po kroku

  • Naszym pierwszym krokiem w celu stworzenia atrakcyjnej, funkcjonalnej i dopasowanej do naszych potrzeb strony www jest precyzyjne określenie, jakiej strony potrzebujemy: czy ma to być jedynie wizytówka firmy, zawierające podstawowe dane na temat firmy i jej usług/ produktów, ale niemająca znaczenia w działaniach e-marketingowych, czy stworzony zgodnie z najnowszymi trendami graficznymi portal o wielu skomplikowanych funkcjonalnościach. W pierwszym przypadku nie liczymy na wysokie wyniki w wyszukiwarkach – strona-wizytówka, jak sama nazwa wskazuje – ma być przejrzystą, nieskomplikowaną stroną zawierającą minimum informacji na temat naszej firmy. Klienci, którzy wybierają ten rodzaj stron internetowych, to najczęściej przedsiębiorcy świadczący usługi poza siecią (przykładem może być rodzinna firma transportowa, budowlana, czy np. strona www prywatnej praktyki lekarskiej). W przypadku bardzo rozbudowanych stron www, z szerokim wachlarzem możliwości zarządzania nią, koszty oczywiście rosną, czasem znacznie. Z tych rozwiązań korzystają przedsiębiorcy chcący stworzyć sklepy internetowe, platformy internetowe oraz ci, których biznes opiera się na działaniu w internecie (np. chcą stworzyć stronę, na której klient sam będzie mógł obrabiać swoje zdjęcia lub klient ma możliwość stworzenia książki według swojego pomysłu itp.)
  • Jak już określimy nasze potrzeby względem strony internetowej, przyszedł czas na wybór twórcy owej strony www. I tu bardzo ważna informacja: strona internetowa, która jest zrobiona szybko, tanio i profesjonalnie – po prostu nie istnieje. Podobnie jak z budową domu – nawet najlepsza ekipa budowlana nie zbuduje solidnego, funkcjonalnego i bezpiecznego budynku w kilka tygodni za kilka złotych. Profesjonalizm wymaga zarówno nakładu czasu, jak i pieniędzy. Dlatego nie polecamy zlecania stworzenia strony internetowej osobom, które ogłaszają się w internecie i twierdzą, że za kilkaset złotych stworzą majstersztyk. Najczęściej wychodzi z tego po prostu bubel. Lepiej zaufać sprawdzonej agencji interaktywnej, która stworzyła już kilkadziesiąt albo nawet kilkaset stron www zarówno dla prywatnych klientów, jak i dla dużych i znanych firm.

2 (2).jpg

  • Po wyborze twórcy naszej strony przychodzi pora na oszacowanie czasu potrzebnego na wykonanie strony www. Wbrew temu, co sądzi część społeczeństwa, stworzenie strony internetowej to nie kwestia jednego popołudnia. Zaczynając od rozmów i negocjacji z klientem, poprzez sporządzenie umowy wraz ze szczegółową specyfikacją, propozycje strony graficznej projektu, na stworzeniu funkcjonalności i kodowaniu kończąc – każdy z tych etapów trwa, kosztuje sporo czasu i zaangażowania wielu osób (handlowca, administracji, grafików, programistów, koderów, project managera). Dokładne określenie czasu potrzebnego na wykonanie strony internetowej zależy oczywiście od stopnia jej rozbudowania i poziomu skomplikowania.
  • Znając już czas wykonania strony www, możemy pokusić się o wyliczenie kosztów. Każda agencja interaktywna posiada swoją stawkę za roboczogodzinę. Mnożąc liczbę roboczogodzin razy stawkę, otrzymujemy gotową wycenę.

Jaka jest cena strony internetowej – na co należy zwrócić uwagę?

Wiadomo, że każdy patrzy na to, ile kosztuje strona internetowa, jednak warto pamiętać, że czasami lepiej zainwestować więcej pieniędzy i cieszyć się świetną jakościowo, nowoczesną i chętnie odwiedzaną stroną, niż ‚teoretycznie’ zaoszczędzić, a następnie otrzymać mało ciekawą stronę, zbudowaną na powielanym wielokrotnie szablonie. Wybór odpowiedniej agencji interaktywnej to już połowa sukcesu. Warto zrobić dokładne rozeznanie odnośnie stworzonych przez nią projektów, opinii klientów i znajomych.

Jeśli trafiłeś/aś na ten tekst i szukasz twórcy swojej strony internetowej – Iguana Studio to najlepszy wybór. Decydując się na współpracę z nami otrzymasz nie tylko atrakcyjną graficznie, zbudowaną zgodnie z zasadami UX i UI oraz w pełni responsywną witrynę (RWD), ale także funkcjonalny i przejrzysty system zarządzania treścią CMS, dzięki któremu zarządzanie Twoją stroną internetową będzie proste i intuicyjne. Ile kosztuje strona internetowa w Iguana Studio? Ceny zaczynają się już od 4900,00 zł netto!

1 (1).jpg

 

SKUTECZNE STRONY WWW

Chciałbyś się dowiedzieć
jak możemy pomóc Twojej firmie
w osiągnięciu sukcesu?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

1 5
Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Dane kontaktowe
Powrót
Dalej
Wybierz jakie usługi Cię interesują
Strona www / RWD
Portal internetowy
Blog
Sklep internetowy
Pozycjonowanie SEO / SEM
Marketing internetowy
Obsługa firmowego fanpage'a
Inne
Powrót
Dalej
Informacje dodatkowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.