Zielono nam... rzeczy kilka o trawie (i nie tylko).
#BARENBRUG

Głównym założeniem naszego Klienta było przede wszystkim połączenie strony www ze sklepem internetowym w jedną całość. Zabieg ten z pewnością wpłynie na wzrost konwersji strony oraz wygeneruje znaczną ilość stałych odbiorców Barenbruga, którzy w szybki i intuicyjny sposób będą w stanie przekonać się, jakich produktów potrzebują, oraz nabyć je w odpowiedniej ilości.
Rozbudowany e-sklep wzbogacony został także o sekcję Aktualności, które umacniają pozytywny wizerunek naszego Klienta jako eksperta w zakresie traw, a ponadto częściowo pomagają w wyborze odpowiedniego produktu oraz przywiązują klientów do strony ciekawymi i przydatnymi informacjami branżowymi.
Marka Barenbrug jest na tyle znana i kojarzona przez miłośników ogrodów, że kolorystyka strony pozostała nienaruszona. Charakterystyczne minimalistyczne logo oraz żółty kolor zapewniają rozpoznawalność strony wśród jej odbiorców.
Postawiliśmy także na profesjonalny minimalizm, jeśli chodzi o layout strony - wszystkie elementy są czytelne i łatwo dostępne dla użytkownika. Wystarczy jedno - dwa kliknięcia, aby uzyskać pożądaną informację.

Dzięki zastosowaniu autorskiego panelu Koszyka na stronie mogliśmy dostosować każdy etap zakupowy, uwzględniając charakterystykę grupy docelowej - czyli klientów firmy Barenbrug.
Kolejne kroki w procesie zakupowym są przemyślane i intuicyjne dla odbiorcy, a przy okazji utwierdzają klientów w ich wyborze.


Nowy sklep internetowy Barenbrug z pewnością przysłuży się do wzrostu liczby stałych odbiorców naszego Klienta.