Czekoladki, batoniki, cukierki... czyli to, co hipopotamki lubią najbardziej!
#HIBBI
Hibbi - to marka znana i lubiana od wielu lat. Jednak - jak wszystko - z czasem nawet klasyk potrzebuje odświeżenia i tak też było w przypadku tej strony. Naszemu Klientowi zależało na modernizacji strony oraz uczynieniu jej bardziej przyjazną graficznie oraz funkcjonalnie dla głównych odbiorców marki - czyli dzieci.
W związku z tym nowa wersja strony miała obfitować w atrakcyjne, zachęcające do interakcji działania, które przypadną do gustu zarówno młodszym, jak i starszym miłośnikom czekoladowych słodkości oraz sprawią, że marka Hibbi będzie się kojarzyła jednoznacznie z zabawą, śmiechem i beztroską.
Jedną z najciekawszych atrakcji jest rozbudowana, interaktywna gra, stworzona specjalnie na potrzeby naszego Klienta - z hipopotamkiem w głównej roli. Atrakcyjna wizualnie i funkcjonalnie, zaostrzy apetyt na pokonywanie kolejnych jej etapów z produktem Hibbi w ręcę!
Ponadto, sekcja zabawowa na stronie zawiera także między innymi interaktywne puzzle, kolorowankę, grę memory, a także pomysły na aktywne rodzinne spędzenie wolnego czasu, proste przepisy kulinarne oraz eksperymenty do wykonania razem z dziećmi.
Przez chwilę wszyscy wczuliśmy się w rolę dzieci, ich oczami spojrzeliśmy na nową stronę Hibbi i jednoznacznie zawyrokowaliśmy, że naszym kolejnym zakupem spożywczym będą czekoladki z wesołym hipopotamem! To znaczy, że nasz zespół UX wykonał kawał dobrej roboty.
Kolorystyka, grafika, dodatkowe atrakcje stworzone z myślą o dzieciach - wszystko to wpływa pozytywnie na konwersję strony, a co za tym idzie - wzrost sprzedaży produktów Hibbi!
Testowanie tej strony było dla nas wszystkich świetną frajdą! A przy okazji potwierdziliśmy, że stworzone przez nas produkty są wykonane z dbałością o każdy szczegół.