Kości, stawy, ścięgna i wiele więcej - osteopatia pokazana z najlepszej strony.
#OSTEOCENTER

Jak częściowo wzięliśmy udział w dbaniu o zdrowie pacjentów centrum osteopatii? Zobacz sam!
Podstawowym założeniem podczas tworzenia strony dla Osteo Center było pokazanie naszego klienta takim, jakim naprawdę jest - czyli zespołem profesjonalistów, którzy wiedzą, jak posiadaną wiedzę na temat osteopatii użyć w praktyce. Zadbaliśmy nie tylko o wysmakowaną, minimalistyczną szatę graficzną, ale także przyłożyliśmy wiele starań do User Experience. W końcu, szukając informacji czy specjalistów osteopatów, liczy się dla Ciebie każdy najdrobniejszy szczegół, prawda?
Biały & niebieski - nie ma lepszego rozwiązania kolorystycznego, aby pokazać się jako godna zaufania i bezpieczna firma. Dlatego właśnie te barwy dominują na stronie Osteocenter - aby idealnie wpasować się w rynek naszego klienta.
Czytelna, przejrzysta i niezagracona - taka właśnie powinna być strona www o tematyce medycznej. Dokładając do tego fachową wiedzę, rozmieszczoną na stronie w przyjazny dla odbiorcy, intuicyjny i zrozumiały sposób, otrzymujemy produkt idealny (czyli taki, do którego za każdym razem dążymy).

CTA (Call To Action - 'wezwanie do działania') to przycisk, dzięki któremu odwiedzający stronę mogą szybko i łatwo skontaktować się z jej właścicielem. Dlatego strona Osteo Center naszpikowana jest efektywnymi przyciskami CTA!
RWD (Responsive Web Design) absolutny must have współczesnych stron www - gwarantuje poprawne i atrakcyjne wyświetlanie strony na każdym, nawet najmniejszym, ekranie telefonu.


Bardzo dziękuję za owocną współpracę. Wszyscy uwielbiają naszą nową stronę. Efekt końcowy jest świetny.