Wszyscy bywamy pacjentami - i umiemy to wykorzystać w pracy.
#UCZKIN
W jaki sposób udało nam się zaprezentować centrum medyczne jako miejsce przyjazne i ciepłe, a równocześnie w pełni profesjonalne i godne zaufania? Dowiedz się!
Kiedy nasz zespół UX zasiadł nad projektem stworzenia strony dla UCZKINa, przede wszystkim... na chwilę stał się grupą pacjentów. Pacjentów, którzy od centrum medycznego (i jego strony www) oczekują pełnego profesjonalizmu i poczucia bezpieczeństwa.
Dlatego we współpracy z grafikami zdecydowaliśmy się na dość nietypową - jak dla branży medycznej - szatę graficzną, w której bieli towarzyszy zgaszona, delikatna brzoskwinia (zamiast typowego błękitu). Dzięki takiej kolorystyce strona UCZKIN staje się bardziej dostępna, domowa... po prostu LUDZKA.
Posegregowaliśmy też bogatą bazę wiedzy i utworzyliśmy z tego rozbudowane menu, ułatwiające korzystanie ze strony.
Możesz wyszukać, poczytać i sprawdzić opinie na temat każdego lekarza pracującego w UCZKIN. Dzięki temu jesteś w stanie wybrać specjalistę, którego w danej chwili potrzebujesz.
Intuicyjna wyszukiwarka znacznie ułatwia i przyspiesza korzystanie ze strony - a na tym zależy najbardziej zarówno klientom, jak i pracownikom Centrum.
Jesteśmy bardzo dumni z tej strony www - widzimy, że konwersja znacząco się zwiększyła - i to jest sukces!