student-849822_1920.jpg

Blog firmowy – czy warto go prowadzić?

Blogosfera jest kolejną – obok mediów społecznościowych – „strefą”, w której warto zaistnieć w obecnych czasach. I nie tyczy się to wyłącznie osób indywidualnych, które udowadniają, że prowadząc blog można zrobić dziś niemałą karierę i zarobić niemałe pieniądze, ale również (a może nawet przede wszystkim) firm, które dzięki temu mogą dzielić się ze swoimi klientami wiedzą i budować w ich oczach obraz eksperta w branży.

Blog – darmowe narzędzie marketingowe

Wydawać by się mogło, że świat promocji nie daje nam nic za darmo. I faktycznie, trudno nie zgodzić się z takim twierdzeniem. Jednak jak nazwać coś, co możemy posiadać w jednej z zakładek naszej strony internetowej lub założyć na darmowym portalu? Takim czymś jest właśnie blog korporacyjny. Mało tego! Dzięki umieszczaniu na nim swoich autorskich treści, możemy wykorzystać go w pozycjonowaniu swojej strony. Na blogu roi się przecież od słów, które są dla naszej działalności kluczowe. Dlaczego więc nie wykorzystać go do szerszego zastosowania? Blog firmowy to takie nasze małe kompendium wiedzy, które może tworzyć doskonałą bazę dla naszych klientów, chcących dowiedzieć się czegoś więcej o naszych produktach, usługach, stosowanej technologii, ale również dla nas i dla naszych obecnych i przyszłych współpracowników – by mogli się podszkolić lub dać ponieść się swojej twórczości na temat, w którym się specjalizują.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

 

Zobacz naszą ofertę tworzenia stron internetowych i dowiedz się, ile kosztuje strona internetowa, o jakiej marzysz!

5 dowodów na to, że musisz założyć blog firmowy

Jeśli jeszcze nie przekonaliśmy Cię, że blog jest tym, czego Twoja firma naprawdę potrzebuje, pozwól, że podamy Ci teraz 5 powodów, które utwierdzą Cię w decyzji o jego założeniu.

  1. Darmowe narzędzie marketingowe.
  2. Pomoc w pozycjonowaniu.
  3. Pozycja eksperta w branży (w oczach klientów, kontrahentów i nie tylko).
  4. Baza wiedzy (dla Ciebie i klientów).
  5. Miejsce na umieszczanie autorskich tekstów, grafik, infografik, raportów, nagrań audio i video, które mogą być później udostępniane w mediach branżowych.

Blog firmowy – kto powinien na niego pisać?

Do pisania i w ogóle współtworzenia bloga firmowego warto zaprosić wszystkich specjalistów z naszej firmy, jak również najważniejsze w niej osoby, czyli zarząd. Dzięki temu uda nam się stworzyć naprawdę potężną bazę wiedzy, pokazującą, w jaki sposób można podejść do tego samego tematu, mając różne doświadczenia i zakres obowiązków. Zachęcając współpracowników do tworzenia (pamiętajmy bowiem, że wpisy na blogu mogą mieć również formę grafik czy nagrań), w pewien sposób nagradzamy ich starania i pokazujemy im, że mamy przekonanie, iż są profesjonalistami w swoim fachu, którzy wręcz powinni dzielić się swoją wiedzą z resztą społeczeństwa.

Oceń ten artykuł
4.5/5 na podstawie 60 głosów
SKUTECZNE STRONY WWW

Chciałbyś się dowiedzieć
jak możemy pomóc Twojej firmie
w osiągnięciu sukcesu?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Wybierz jaka usługa Cię interesuje
Strona internetowa
Portal internetowy
Sklep internetowy
Aplikacja webowa
Pozycjonowanie
Powrót
Dalej
Strona internetowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Portal internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Sklep internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Aplikacja webowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Pozycjonowanie
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Dane kontaktowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.