blogging-336376_1920.jpg

8 najlepszych sposobów na zwiększenie konwersji na Twojej stronie www

Wydaje Ci się, że Twoja strona internetowa jest perfekcyjnie wykonana, a mimo to wciąż nie służy Ci jako doskonałe narzędzie promocji? Zapewne od dawna zastanawiasz się dlaczego tak się dzieje. Wygląda na to, że najprawdopodobniej borykasz się z problemem niskiego współczynnika konwersji w swojej witrynie. Dowiedz się, jak zmienić tę sytuację.

Skąd ciągłe problemy z konwersją?

Tak, jak tłumaczyliśmy w poprzednim wpisie, współczynnik konwersji pokazuje jak wielu użytkowników naszej witryny, spośród wszystkich, którzy ją odwiedzili, wykonało czynności przez nas pożądane. Kłopoty z konwersją wynikają najczęściej z kwestii związanych z pozycjonowaniem, aspektami wizualnymi i nawigacyjnymi, słabym hostingiem, braku kompatybilności webowej wersji strony internetowej z wersją mobilną i innych komplikacji, o których możesz przeczytać tutaj. Na szczęście nie ma takiego problemu, którego nie da się rozwiązać, dlatego poniżej prezentujemy Ci niezawodne sposoby na poprawienie konwersji strony internetowej.

Co zrobić by zwiększyć konwersję na stronie?

Wystąpienie któregoś ze wspomnianych problemów wcale nie musi oznaczać tragedii.
Poprawienie konwersji strony internetowej nie jest żadną magią i dokonać można go samemu lub z niewielką pomocą profesjonalistów. Poznaj nasze sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji i wciel je w życie!

8 najlepszych sposobów na zwiększenie konwersji

  1. Zapoznaj się z pojęciem SEO, znajdź firmę, która zajmuje się pozycjonowaniem stron lub sam zacznij zdobywać wiedzę z tego zakresu. Koniecznie dodaj też w swojej witrynie wtyczki do mediów społecznościowych, w których prowadzisz profile.
  2. Zaopatrz się w profesjonalny sprzęt do fotografii lub podejmij współpracę z kimś, kto zajmuje się tym zawodowo. Możesz również skorzystać z banków zdjęć dostępnych w internecie.
  3. Zastanów się, jak przebudować stronę, by poruszanie się po niej było przyjemnością dla użytkowników. Pamiętaj o zasadzie “mniej znaczy więcej”.
  4. W widocznym miejscu na stronie umieść zakładkę “Kontakt”, a w niej formularz kontaktowy i podstawowe dane teleadresowe.
  5. Zadbaj o kompatybilność twojej witryny z urządzeniami mobilnymi, takimi, jak smartfony czy tablety. Klienci docenią tę możliwość, przeglądając Twoją stronę w podróży czy podczas przerwy w pracy.
  6. Pozwól użytkownikom na odrobinę swobody. Nie każde wezwanie do działania przez przycisk CTA musi od razu oznaczać przekierowanie na stronę rejestracji lub logowania.
  7. Skróć czas ładowania strony na tyle, ile to możliwe. Skontaktuj się ze swoim dostawcą hostingu i zapytaj, w czym tkwi problem. Być może będzie konieczność zmiany firmy hostingowej.
  8. Buduj zaufanie swoich odbiorców w oparciu o aktualne informacje i dane na stronie.

Sprawdź, czy w kontakcie nie widnieje stary adres siedziby firmy lub nieaktualny numer telefonu. Dodaj kilka wpisów do aktualności i na bloga firmowego.
A teraz weź głęboki oddech i do dzieła! Nie ma rzeczy niemożliwych. Poprawienie konwersji strony internetowej wcale nie jest takie trudne. Czasem wystarczy drobna zmiana i dobre chęci.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Możesz zadzwonić do mnie już teraz – chętnie opowiem Ci o tym przez telefon: 501 463 999 (Darek).

SKUTECZNE STRONY WWW

Chciałbyś się dowiedzieć
jak możemy pomóc Twojej firmie
w osiągnięciu sukcesu?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

1 5
Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Dane kontaktowe
Powrót
Dalej
Wybierz jakie usługi Cię interesują
Strona www / RWD
Portal internetowy
Blog
Sklep internetowy
Pozycjonowanie SEO / SEM
Marketing internetowy
Obsługa firmowego fanpage'a
Inne
Powrót
Dalej
Informacje dodatkowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.