projektowanie-stron-www.jpg

Profesjonalne strony internetowe – cennik i najnowsze trendy

Niemalże każda osoba prowadząca własną firmę poszukuje skutecznych metod na przyciągnięcie nowych klientów oraz utrzymanie tych dotychczasowych. Na szczęście istnieją sprawdzone narzędzia, które mogą nam w tym pomóc. Profesjonale strony www zaprojektowane zgodnie z aktualnymi trendami to klucz do sukcesu, ponieważ gwarantują wygodę użytkowania oraz intuicyjną obsługę witryn. Najważniejsze jednak, że trafiają one w gusta współczesnych internautów, a cennik proponowany przez sprawdzone agencje interaktywne nie zrujnuje żadnego portfela. Czym jeszcze powinny charakteryzować się profesjonalne strony internetowe? Odpowiadamy.

Profesjonalne strony www – na co zwrócić uwagę?

Trendy w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych podlegają ciągłym zmianom podobnie, jak i moda. Nikogo nie powinien więc dziwić fakt, że rozwój nowoczesnych technologii zwiększa wymagania użytkowników wobec stron www. Każdy internauta chciałby w prosty i szybki sposób zrobić zakupy online, przejrzeć najnowsze informacje lub przyjrzeć się ofercie danej firmy. To właśnie tutaj pojawia się więc rola specjalistów, ponieważ profesjonalne tworzenie stron internetowych wymaga od nich spełnienia tych oczekiwań.

projektowanie-stron-www-ocena.jpg

Aktualnie tworzone witryny internetowe znacznie różnią się od tych, które do niedawna były powszechnie spotykane w Internecie. Nowoczesne strony www posiadają intuicyjny interfejs, który przyciąga nowych użytkowników oraz sprawia, że wchodzą oni z nim w interakcję. Profesjonalne tworzenie stron internetowych jest więc ukierunkowane bezpośrednio na upodobania wizualne oraz preferencje i potrzeby współczesnych użytkowników. Jak się okazuje, na odbiór konkretnej witryny wpływa nie tylko sposób jej obsługi i funkcjonalność, ale także układ i kompozycja strony, kolorystyka oraz typografia, które są ściśle dopasowania do grupy docelowej oraz do profilu działalności danej firmy.

Profesjonalne tworzenie stron internetowych – trendy w 2020 roku

Załóżmy, że zdecydowaliśmy się już na profesjonalne strony www i planujemy zlecić ich realizację doświadczonej agencji interaktywnej. Podczas projektowania strony twórcy powinni ukierunkować się na odbiorcę, zapewniając mu prostą i intuicyjną obsługę witryny oraz zapadający w pamięci design. To jednak nie koniec trendów, jakie panują w 2020 roku:

  1. Dostosowanie do wersji mobilnej – nie jest tajemnicą, że coraz więcej osób przegląda strony internetowe oraz dokonuje zakupów online przez wygodne urządzenia mobilne, dlatego nowo powstałe strony internetowe powinny działać na nich bez zastrzeżeń.
  2. Responsywność strony www – automatyczne dostosowywanie się ekranu do dowolnego urządzenia mobilnego sprawia, że korzystający nie musi samodzielnie jej przybliżać lub oddalać.
  3. Profesjonalne strony internetowe szybko się ładują, co pozwala uniknąć zniechęcenia oraz zmniejszyć współczynnik odrzuceń witryny.
  4. Scrollowanie strony to potrzeba współczesnych użytkowników Internetu, którzy przywykli już do przewijania mediów społecznościowych. Strona www powinna więc płynnie przewijać się w górę i w dół, a projektanci powinni ograniczyć do minimum ilość tworzonych podstron.
  5. Przejrzysta nawigacja, dzięki której użytkownik w łatwy sposób znajduje to, co aktualnie go interesuje.
  6. Minimalizm – proste strony internetowe są łatwiejsze i bardziej intuicyjne w obsłudze, a co najważniejsze, szybciej się ładują.

strony-developerow-inwestycje.jpg

Profesjonalne tworzenie stron internetowych wpisujących się w obowiązujące trendy wymaga też wprowadzenia ruchomych filmów i grafik, które z jednej strony przyciągają uwagę, a z drugiej zachęcają użytkowników do interakcji.

Profesjonalne strony internetowe – cennik

Wysokie wymagania, jakie współczesnym projektantom witryn www stawiają użytkownicy, sprawiają że prowadzone prace powinny uwzględniać wszystkie potrzeby internautów. Profesjonalne strony internetowe mogą więc wymagać wiele pracy, która jednak usprawniona została dzięki zaawansowanym technikom i narzędziom.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

 

Cennik agencji interaktywnych jest jednak uzależniony od stopnia zaawansowania projektu i warto dopytywać o niego bezpośrednio u źródła. Warto przy tym pamiętać, że inwestycja w profesjonalną stronę internetową, która staje się wizytówką naszej firmy, szybko się zwróci.

Interesuje Cię profesjonalne tworzenie stron internetowych? Zgłoś się do nas już teraz.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena
Oceń ten artykuł
4.5/5 na podstawie 60 głosów
Skuteczny marketing

Chcesz realizować skuteczny marketing internetowy dla swojej firmy?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Wybierz jaka usługa Cię interesuje
Strona internetowa
Portal internetowy
Sklep internetowy
Aplikacja webowa
Pozycjonowanie
Powrót
Dalej
Strona internetowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Portal internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Sklep internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Aplikacja webowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Pozycjonowanie
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Dane kontaktowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.