office-620823_1920.jpg

Czeka nas duża zmiana algorytmu Google. Sprawdź dlaczego tak ważna jest strona na urządzenia mobilne.

Jeśli zależy Ci na utrzymaniu dobrych pozycji Twojej strony internetowej warto byś poświęcił chwilę i przeczytał ten tekst. Google wprowadził bardzo ważną zmianę w ostatnim czasie, która w istotny sposób wpłynie na pozycje wszystkich stron w Internecie!

Posiadanie mobilnej wersji strony internetowej jest brane pod uwagę w rankingu strony.

Dostosowanie algorytmu wyszukiwarki Google jest ukłonem w stronę użytkowników, którzy coraz częściej do przeglądania stron internetowych używają właśnie urządzeń mobilnych. W rezultacie, użytkownicy łatwiej będą mogli uzyskać odpowiednie, wysokiej jakości wyniki wyszukiwania, które są dobrze zoptymalizowane pod urządzenia mobilne. (komórki, tablety itp.). Zmiana ta znacząco wpłynie na wyniki wyszukiwania w Google. Sprawdź naszą ofertę na tworzenie stron internetowych.

Taka zmiana od strony użytkownika ma sens, biorąc pod uwagę fakt, że ludzie nie chcą się już ograniczać się do urządzeń stacjonarnych przy przeglądaniu stron w internecie. Internauci chcą korzystać z internetu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie dzięki tabletom i smartfonom.

O co chodzi w tym całym zamieszaniu?

Jest to ważna sprawa, z dwóch powodów. Po pierwsze, według naszej wiedzy, Google nigdy nie podaje konkretnej daty, kiedy jakieś zmiany będą mieć miejsce. Więc tę wiadomość traktujemy jako silną sugestię, że wszystko bardzo szybko zmieni się po 21 kwietnia, więc jeśli nie chcesz zostać w tyle, masz niewiele czasu żeby wprowadzić zmiany.

Po drugie, jest to duża sprawa, ponieważ Google mówi nam, że rzeczywiście zmiana będzie mieć „znaczący wpływ” na wyniki wyszukiwania. Co do tego nie ma już wątpliwości.

Przed tymi zmianami, wyniki wyszukiwania stron www z urządzeń przenośnych były praktycznie takie same jak dla komputerów stacjonarnych i laptopów. Innymi słowy, jeśli witryna była na określonym miejscu w wynikach wyszukiwania dla urządzeń stacjonarnych to podobnie było z jej wynikami
w wersji mobilnej.

Teraz to się zmieni, strony przyjazne urządzeniom mobilnym zauważą silny skok w rankingach, zwłaszcza w branżach, w których ich konkurencja nie miała czasu, aby dostosować swoje witryny dla urządzeń mobilnych.

Czy zmiana wpływa na wyniki wyszukiwania w wynikach lokalnych? Google nie potwierdził tego, ale  coraz więcej osób szuka stron
w sieci z urządzeń mobilnych, nie byłoby więc zaskoczeniem, że wpłynie też na pozostałe wyniki wyszukiwania.

Czym są responsywne strony internetowe (RWD)

Responsywną stroną internetową nazywamy taką witrynę, która dopasowuje się do urządzenia, na jakim jest wyświetlana i tak samo profesjonalnie prezentuje się zarówno na komputerze stacjonarnym o dowolnej rozdzielności, na laptopie czy urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony czy tablety.

Strona responsywna automatycznie dopasowuje się do parametrów danego urządzenia, wyglądając tak samo czytelnie zarówno na dużym monitorze komputera, jak i niewielkim ekraniku telefonu komórkowego. Jest ona zawsze tak samo czytelna i przejrzysta.

ZOSTAW KONKURENCJĘ W TYLE
Dzisiaj to jeszcze łatwe, gdyż nie każda firma z Twojej branży ma responsywną stronę www (RWD)
.  A w biznesie wiadomo, że kto pierwszy, ten lepszy. Prościej Ci będzie teraz pozyskać klientów, niż potem próbować ich przejąć.

Jeśli jesteś zainteresowany pozycją swojej strony w Google i jest to dla Ciebie ważne miejsce lub prowadzisz działania marketingowe online, to nie czekaj, skontaktuj się z nami, zapytaj o cenę, a my weźmiemy się od razu do pracy, żeby oddać Tobie w pełni responsywną stronę www przed 21 kwietnia.

Co się stanie, jeśli nic nie zrobisz?

Google nie potwierdził, że strony które nie są przyjazne urządzeniom mobilnym będą karane, ale spodziewamy się, że serwisy responsywne zobaczą wysoki wzrost w rankingu, co oznacza, że niektóre strony zostaną zepchnięte niżej w wynikach wyszukiwania. A wśród nich będą strony nie mającej wersji responsywnej. Jeśli obawiasz się o swoją pozycje w wynikach wyszukiwania to lepiej nie ryzykuj!

Jeżeli jesteś zainteresowany dostosowaniem swojej strony do urządzeń mobilnych i chcesz poznać ofertę na realizację tej usługi,
to wypełnij formularz szybkiej wyceny na naszej stronie internetowej.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Możesz zadzwonić do mnie już teraz – chętnie opowiem Ci o tym przez telefon: 507 160 901

Oceń ten artykuł
4.5/5 na podstawie 60 głosów
SKUTECZNE STRONY WWW

Chciałbyś się dowiedzieć
jak możemy pomóc Twojej firmie
w osiągnięciu sukcesu?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Wybierz jaka usługa Cię interesuje
Strona internetowa
Portal internetowy
Sklep internetowy
Aplikacja webowa
Pozycjonowanie
Powrót
Dalej
Strona internetowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Portal internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Sklep internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Aplikacja webowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Pozycjonowanie
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Dane kontaktowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.