tworzenie-sklepow-internetowych-komputer.jpg

Tworzenie sklepów internetowych, czyli szansa na zwiększenie Twoich zysków

Własny sklep internetowy to dla wielu firm dziś nie tylko plan rozwoju, ale niekiedy wręcz konieczność. Znaczna część sprzedaży przeniosła się bowiem do Internetu, a ze względu na wyjątkową wygodę oraz oszczędność czasu nikogo nie powinno to dziwić. Tworzenie sklepów internetowych jest więc dużą szansą na poprawienie zysków przedsiębiorców, którzy posiadają swoje sklepy stacjonarne, a także dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą. Dlaczego jeszcze warto rozważyć stworzenie własnego sklepu internetowego? Podpowiadamy.

Tworzenie sklepu internetowego – dlaczego warto?

Jak pokazują badania firmy Gemius i Izby Gospodarki Elektronicznej, rynek e-commerce z roku na rok coraz bardziej się rozrasta. W roku 2019 już 62 proc. internautów korzystało z możliwości zakupów online, co w porównaniu z rokiem 2018 daje aż 6-procentowy wzrost. Prognozy na najbliższe lata są równie optymistyczne, dlatego tworzenie sklepów internetowych należy dziś do przyszłościowych decyzji, które niosą ze sobą obietnicę zwiększenia swoich zysków.

Internauci wskazują również szereg korzyści, jakie płyną z zakupów online. Wśród nich najczęściej wymienione zostały:

  • możliwość zrobienia zakupów w dowolnym momencie,
  • brak konieczności jechania do sklepu, co wiąże się z oszczędnością czasu i pieniędzy,
  • nieograniczony wybór produktów,
  • wygoda i łatwość dokonywania zakupów,
  • atrakcyjne ceny, które często są niższe niż w sklepach stacjonarnych.

Rosnące zainteresowanie zakupami w e-sklepach wyraźnie więc pokazuje, że warto rozważyć tworzenie sklepu internetowego. Cena takich usług jest dziś bardzo konkurencyjna, projekty niezwykle funkcjonalne i oryginalne, a poczyniona inwestycja szybko się zwraca.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

 

Tworzenie sklepów internetowych – czym powinien się wyróżniać profesjonalny e-sklep?

Załóżmy, że decyzja o stworzeniu swojego sklepu internetowego już zapadła, a projekt został powierzony profesjonalnej agencji interaktywnej. Warto jednak wiedzieć, czego spodziewać się po gotowym sklepie online, który ma być funkcjonalny nie tylko z poziomu komputera, ale również urządzeń mobilnych. Tworzenie sklepu internetowego to działanie, które powinno spełniać 7 podstawowych warunków:

  1. Atrakcyjny design oraz funkcjonalność – to właśnie pierwsze wrażenie odwiedzających decyduje o tym, czy zostaną oni na stronie dłużej. Sklep online powinien więc być atrakcyjny, ale też zachęcać do zakupów swoją treścią.
  2. Odpowiednia strategia działania – szacuje się, że od 40 do 70 proc. klientów rezygnuje ze swoich zakupów w ostatniej fazie odwiedzin e-sklepu. Tworzenie sklepów internetowych powinno więc uwzględniać zaprojektowanie prostego w obsłudze oraz budzącego zaufanie koszyka online.
  3. Ciekawy sposób prezentacji oferty – każda branża rządzi się swoimi prawami, dlatego prezentacja produktów dostępnych w sklepie internetowym powinna być dopasowana do swojej charakterystyki.
  4. Stosowanie technik sprzedażowych – wykorzystanie technik cross-sellingu może skutecznie zwiększyć ilość produktów, które odwiedzający wrzuci do swojego internetowego koszyka.
  5. Prezentacja opinii innych użytkowników oraz najlepiej sprzedających się produktów – nie jest tajemnicą, że każdy liczy się z opiniami innych użytkowników. Umieszczenie ich pozytywnych ocen w widocznym miejscu jest więc skutecznym działaniem, zachęcającym dodatkowo do kupna konkretnego produktu.
  6. Skuteczne działania marketingowe – Internet to niemalże nieograniczona przestrzeń, dlatego samo tworzenie sklepu internetowego to zbyt mało. Trzeba zadbać też o właściwą reklamę, która pomoże Ci zostać zauważonym przez internautów.
  7. Wygodne zarządzanie – Twoi kupujący są najważniejsi, jednak obsługa sklepu online również dla Ciebie powinna być prosta i efektywna, co wyraźnie skraca czas potrzebny na realizację zadań swojego e-sklepu.

Sklepy internetowe - tworzenie. Stiga, e-barenbrug

Tworzenie sklepu internetowego – cena

Tworzenie sklepu internetowego w profesjonalnej agencji interaktywnej to szereg korzyści, które sprawią, że Twoja codzienna praca stanie się nie tylko bardziej opłacalna, ale i efektywna. Niech nie martwi Cię więc cena, ponieważ inwestycja bardzo szybko się zwróci. Zaprojektowanie sklepu wymaga indywidualnego podejścia doświadczonych specjalistów, aby stworzony CMS być skrojony idealnie na miarę Twoich codziennych potrzeb.

Myślisz o własnym sklepie online? Nie wahaj się, tylko zgłoś się do nas już teraz. Oferujemy profesjonalne tworzenie sklepów internetowych – cennik i szczegółową wycenę poznasz po przedstawieniu nam swoich oczekiwań.

 

Oceń ten artykuł
4.5/5 na podstawie 60 głosów
Skuteczny marketing

Chcesz realizować skuteczny marketing internetowy dla swojej firmy?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Wybierz jaka usługa Cię interesuje
Strona internetowa
Portal internetowy
Sklep internetowy
Aplikacja webowa
Pozycjonowanie
Powrót
Dalej
Strona internetowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Portal internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Sklep internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Aplikacja webowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Pozycjonowanie
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Dane kontaktowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.